Wednesday, January 10, 2007

Tired

خسته ام؛
از روزگاری که بی ریایی برایش مسخره است، بیزارم؛
از آدمهایی که جز خودشان کسی را نمی بینند حالم به هم می خورد؛
از جامعه ای که صداقت را حماقت می داند متنفرم؛
یادم می آید روزهایی را که به مشکلات فقط می خندیدم!ا
و حالا... حتی خنده های دیگران برایم معنا ندارد؛
آن همه شور و نشاط، آن همه انگیزه، آن همه شوق زندگی چه شد؟
آنقدر به هر کس و ناکسی اجازه دادم جنازه غرورم را لگدمال کند که دیگر حتی نمی توانم پیدایش کنم!ا
آنقدر بیخود و بی جهت به همه اعتماد کردم که دیگر نمی توانم به کسی اعتماد کنم؛
می هراسم؛
از خودم، از دوستان، از غریبه ها، از همه
حتی دیگر نمی توانم بنویسم، کلمات از مغزم فرار می کنند؛
فکرم معلوم نیست کجاست!؟ خودم را هم نمی شناسم!ا
دستانم می لرزد، حالم به هم می خورد، سرم گیج می رود؛
حس می کنم در تاریکی مطلقم، بی هیچ روزنه امیدی، بی هیچ فردایی؛
کاش هرگز به هیچ انسانی اعتماد نمی کردم؛
کاش اینقدر ساده آفریده نشده بودم؛
کاش می توانستم جواب بدی را با بدی بدهم؛
کاش برای هر بی لیاقتی دلسوزی نمی کردم؛
کاش دلم کمی به حال خودم می سوخت؛
کاش ... !؟

4 comments:

marmoolak said...

bah bah..salam blank jane khodam
che khob ke baz minevisi
man nadide bodam taze motavajeh shodam
sare jadet in yekio dige gom nakon passesho..
raje be matlabetonam
be nazare man adam bayad be avazi bodane khodesho baghye adat kone
ba ey kash kardan hichi avaz nemishe ella..taravate posteto range mohat.....adat kon golam...mese hame...
in niz bogzarad(cheghadr jomleye ahmaghane ama..karbordieye)

HS said...

salam M.H!
koja bodi fekr kardam bikhiyal neveshtan shodi! , taze postaye jadid ro didam, shoma ro be yek bazi bisharmaneh! (tebgh gofteye dostan oo ashnayan!) davat mikonim! (ba kami takhir chon nemidonestam dobare shoro kardi)

omidvaram shoma kami be in bazi ronaghi, etebari! chizi bedi!
Moafagh bashi.

Anonymous said...

"forget it" and "take it easy...."

m.h said...

آخ جون! بالاخره منو کشفیدین!؟ خدارو شکر!!!من الان از فوران ذوق در شرف انفجارم