Monday, June 25, 2007

IRAN

این شعرو وقتی جوون بودم واسه حاکمای اون زمون ساخته بودم ولی الان
می بینم بعضیا بیشتر لایقشن! کسایی که نه تنها همه چیزو به افتضاح می کشن بلکه اسم این کثافت کاری رو می ذارن حماسه و سالگردشو واسه خودشون جشن می گیرن!؛

هردم از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد

باغ پر است از علف و قاصدک
پر ز ریا، پر ز فریب و کلک

از گل قاصد خبر شاد نیست
جز ستم و جور و بلا یاد نیست

بر در این باغ پر از هرزعلف
عمر دو صد لاله و گل شد تلف

نیست نسیمی کند اینجا گذر
بر رخ آلاله نماید نظر

کیست که آلاله به یاد آورد
پرده تزویر و ریا بردرد؟

کیست که رسوا کند این باغبان
بگذرد از جان و دل و مال و نان؟

هردم از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد...؛

1 comment:

Anonymous said...

من تازه دارم میفهمم...یعنی احساس میکنم عدد مقدس سه،چهارت دندونه داره....فعلا ما تحت ما درد فرو رفتن دو تا از این دندونه هارو چشیده...ولی هنوز دو تا دیگه مونده!!!ایندفعه به 333 رای میدم!!!!ا